رویدادها آرشیو خبر ها
حضورِ ترزه‌ گه و موجی در جشن بزرگ كانون هواداران يوونتوس «Vero Amore»

حضورِ ترزه‌ گه و موجی در جشن بزرگ كانون هواداران يوونتوس «Vero Amore»

در حالیكه كانون هواداران یوونتوس در ایران طبق سنت هر ساله، همزمان با قهرمانی یوونتوس درصدد برپایی ضیافتی با حضور هواداران این باشگاه ایتالیایی است، از جزیره كوچك مالت در جنوب اروپا خبر برگزاری جشنی مشابه با حضور ستاره سابق یووه و مدیر جنجالی اما كمابیش محبوب غول‌های تورینی در سالهای گذشته منتشر شده است.

 

دیوید ترزه‌گه ستاره افسانه‌ای یوونتوس كه به همراه لوچیانو موجی مدیر سابق باشگاه یووه و به دعوت كانون هواداران یوونتوس در كشور مالت، سفری دو روزه به این جزیره زیبا داشته در گفتگویی كوتاه با دو هفته‌نامه «Malta Today» ضمن تعریف از این كشور، زیبایی و طبیعت مالت را یكی از فراموش ‌ناشدنی‌ترین مناظری كه تاكنون دیده، نامید.

 

مهاجم گلزن و فرانسوی سالهای نه‌چندان دورِ یووه در ادامه ضمن قدردانی از كانون هواداران یوونتوس در مالت «Vero Amore» در برگزاری جشن باشكوه پنجمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در رقابت‌های فوتبال ایتالیا در هتل رادیسونِ والتا (كه با حضور اعضای این كانوان برگزار شد) ، از تصمیمش مبنی بر بازگشت مجدد به این كشور به اتفاق خانواده‌اش در آینده‌ای نزدیك خبر داده است.

 

جوزف فرنچ مسئول این كانون هواداری نیز در گفتگو با این دو هفته‌نامه با توصیف ترزه‌گه به عنوان یك الگوی قابل ستایش برای هر یوونتوسی گفت:

 

كاركترِ شخصیتی و مهارت‌های منحصر به فرد ترزه‌گه در دوران فوتبالش، او را تبدیل به الگویی قابل اتكا برای همه علاقه‌مندان به فوتبال و بیانكونری‌ها مبدل كرده است.

 

وی اضافه كرد:

 

هواداران یووه در مالت با دیدن دیوید ترزه‌گه از نزدیك، به خوبی فروتنی و مردمی بودن او را حس كردند؛ ویژگی‌هایی كه تحسین و پاسخ‌های بسیاری از سوی هواداران به همراه داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: